Reklamácie

Prvoradým cieľom eshopu ForLED.sk je spokojný zákazník a dlhodobé korektné vzťahy. Snažíme sa preto ponúkať len kvalitné produkty, ktoré sami testujeme. Napriek tomu sa môže stať, že vám zakúpený výrobok nevyhovuje, alebo nefunguje podľa vašich predstáv. Aby sme predišli nedorozumeniam a prípadnému sklamaniu, odporúčame vám pred kúpou konzultáciu s našou zákazníckou podporou.

Poškodené výrobky, v rámci štandardnej a predĺženej záručnej doby, samozrejme bezplatne vymieňame alebo opravujeme. Nižšie nájdete postup, ako reklamovať produkt v záručnej dobe, resp. ako vrátiť produkty do 14 dní, resp. do 30 dní bez udania dôvodu.

Vyberte si, čo sa vás týka, čo vás zaujíma:

Registrovaný Neregistrovaný Reklamačný poriadok

Registrovaní používatelia

 


Ak ste sa na ForLED.sk zaregistrovali, uplatnenie reklamácie alebo vrátenie produktu do 14, resp. 30 dní je na niekoľko preklikov. Postupujte nasledovne…

1. Ak ešte nie ste prihlásený, otvorte stránku pre prihlásenie.

prihlasenie

 

2. Vyplňte prihlasovacie údaje a prihláste sa do svojho účtu.

prihlasenie 2

 

3. Vo vašom účte nájdite objednávku, ktorej produkt chcete reklamovať a kliknite na odkaz Podať reklamáciu.

podanie-reklamacie

4. Zobrazili sa vám všetky produkty v objednávke. Kliknite na Podať reklamáciu pri tom produkte, ktorý chcete reklamovať.

produkt

5. Vyplňte číslo faktúry/dokladu o kúpe, to je jediné povinné pole. Poprípade vypíšte popis poruchy, alebo pridajte fotky poruchy, ak nejaké máte a odošlite formulár. Ak vraciate produkt do 14, resp. 30-dňovej lehoty bez udania dôvodu, vypíšte len číslo faktúry a vyberte možnosť, že ide o vrátenie produktu do 14/30 dní.

formular

6. Následne reklamovaný tovar zašlite na adresu:

  • RELETRONIC s.r.o.
  • Pražská 11
  • 949 01 Nitra

Tovar odporúčame zaslať doporučene a riadne poistený. Prosíme, aby ste reklamovaný tovar neposielali na dobierku, tovar zaslaný dobierkou nemôžeme prevziať.

7. O postupe a spôsobe riešenia vašej reklamácie vás budeme priebežne informovať. Po vybavení reklamácie obdržíte okrem nového alebo opraveného tovaru aj email o ukončení reklamácie.

Neregistrovaní používatelia

 

V prípade, že nie ste registrovaným používateľom na ForLED.sk, je vyplnenie reklamačného formulára trochu zdĺhavejšie. Online systém totiž nevie automaticky priradiť vaše údaje k vašej reklamácii, resp. k navráteniu produktu do lehoty 14 alebo 30 dní. Potrebujeme preto, aby ste nám niektoré údaje o vašom nákupe znova vyplnili. Pre bezproblémové vyriešenie vašej požiadavky, či reklamácie, prosíme, postupujte nasledovne…

1. Vyplňte detailne polia reklamačného formulára, ktorý nájdete nižšie a odošlite ho.

2. Následne reklamovaný tovar zašlite na adresu:

  • RELETRONIC s.r.o.
  • Pražská 11
  • 949 01 Nitra

Tovar odporúčame zaslať doporučene a riadne poistený. Prosíme, aby ste reklamovaný tovar neposielali na dobierku, tovar zaslaný dobierkou nemôžeme prevziať.

3. O postupe a spôsobe riešenia vašej reklamácie vás budeme priebežne informovať. Po vybavení reklamácie obdržíte okrem nového alebo opraveného tovaru aj email o ukončení reklamácie.

Reklamačný formulár

 


Reklamačný poriadok

 

Reklamácia sa riadi príslušnými ustanoveniami Občianskeho / Obchodného zákonníka a Zákonov na ochranu spotrebiteľa § 250/2007 Z.z. a 108/2000 Z.z. Zákazník je povinný pri prebraní si tovar riadne prezrieť/skontrolovať.

V prípade oprávnenej/preukázanej závady tovaru, na ktorú sa vzťahuje záruka, má zákazník právo na jeho bezplatnú opravu alebo výmenu. Reklamáciu zákazník uplatňuje u dodávateľa.

Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní, v odôvodnených prípadoch, najmä ak je potrebné odborné posúdenie závady, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má zákazník právo na výmenu za nový výrobok alebo odstúpenie od zmluvy.

O výsledku reklamácie bude zákazník informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom a zároveň mu bude prostredníctvom e-mailu doručený reklamačný protokol.

Pri uplatňovaní reklamácie je kupujúci povinný predložiť číslo dokladu o kúpe tovaru a písomne oznámiť podstatu závady tovaru.

Kupujúci je povinný doručiť tovar spolu s príslušenstvom na adresu prevádzky internetového obchodu, ale nie formou dobierky. Reklamovaný tovar zaslaný dobierkou predávajúci nemôže prevziať.

V prípade zasielania tovaru je kupujúci povinný uskutočniť všetky úkony potrebné na ochranu tovaru pred poškodením počas prepravy.