Reklamácie

Prvoradým cieľom eshopu ForLED.sk je spokojný zákazník a dlhodobé korektné vzťahy. Snažíme sa preto ponúkať len kvalitné produkty, ktoré sami testujeme. Napriek tomu sa môže stať, že vám zakúpený výrobok nevyhovuje, alebo nefunguje podľa vašich predstáv. Aby sme predišli nedorozumeniam a prípadnému sklamaniu, odporúčame vám pred kúpou konzultáciu s našou zákazníckou podporou.

Poškodené výrobky, v rámci štandardnej a predĺženej záručnej doby, samozrejme bezplatne vymieňame alebo opravujeme. Nižšie nájdete postup, ako reklamovať produkt v záručnej dobe, resp. ako vrátiť produkty do 14 dní, resp. do 30 dní bez udania dôvodu.

Pre bezproblémové vyriešenie vašej požiadavky, či reklamácie, prosíme, postupujte nasledovne…

1. Vyplňte detailne polia reklamačného formulára, ktorý nájdete nižšie a odošlite ho.

2. Následne reklamovaný tovar doručte alebo zašlite na adresu:

  • RELETRONIC s.r.o.
  • Pražská 11
  • 949 01 Nitra

Tovar odporúčame zaslať doporučene a riadne poistený. Prosíme, aby ste reklamovaný tovar neposielali na dobierku, tovar zaslaný dobierkou nemôžeme prevziať.

3. O postupe a spôsobe riešenia vašej reklamácie vás budeme priebežne informovať. Po vybavení reklamácie obdržíte okrem nového alebo opraveného tovaru aj email o ukončení reklamácie.

Reklamačný formulár

    Informácie o zákazníkovi

    Názov firmy / Meno osoby:

    Adresa:

    Telefón:

    Email:

    Banka:

    Číslo účtu:

    Pre prípad vrátenia peňazí nezabudnite uviesť číslo bankového účtu.

     

    Informácie o reklamovanom produkte

    Názov produktu:

    Deň doručenia:

    Spôsob doručenia:

    Číslo faktúry:

    Popis poruchy:

    Návrh na riešenie reklamácie:

    Reklamačný poriadok

    Reklamácia sa riadi príslušnými ustanoveniami Občianskeho / Obchodného zákonníka a Zákonov na ochranu spotrebiteľa § 250/2007 Z.z. a 108/2000 Z.z. Zákazník je povinný pri prebraní si tovar riadne prezrieť/skontrolovať.

    V prípade oprávnenej/preukázanej závady tovaru, na ktorú sa vzťahuje záruka, má zákazník právo na jeho bezplatnú opravu alebo výmenu. Reklamáciu zákazník uplatňuje u dodávateľa.

    Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní, v odôvodnených prípadoch, najmä ak je potrebné odborné posúdenie závady, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má zákazník právo na výmenu za nový výrobok alebo odstúpenie od zmluvy.

    O výsledku reklamácie bude zákazník informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom a zároveň mu bude prostredníctvom e-mailu doručený reklamačný protokol.

    Pri uplatňovaní reklamácie je kupujúci povinný predložiť číslo dokladu o kúpe tovaru a písomne oznámiť podstatu závady tovaru.

    Kupujúci je povinný doručiť tovar spolu s príslušenstvom na adresu prevádzky internetového obchodu, ale nie formou dobierky. Reklamovaný tovar zaslaný dobierkou predávajúci nemôže prevziať.

    V prípade zasielania tovaru je kupujúci povinný uskutočniť všetky úkony potrebné na ochranu tovaru pred poškodením počas prepravy.